prezentuje
premierowe pokazy w każdej otwartej kuchni


środa, 12 października 2011

pstrąg i gruszka na wydaniu francuskim

Prolog
Przesyłka krajowa na papeterii francuskiej w barwach wielkiego błękitu



Obsada
opakowanie ciasta francuskiego
duża gruszka (konferencja)
1 filet pstrąga bez skóry
1 duży ząbek czosnku
pół kawałka Lazura (turkusowego)
suszone oregano, świeża bazylia
sól, pieprz, oliwa

Scena 1
Wyjęłam duże ości z ryby, filet przekroiłam wzdłuż, a następnie na mniejsze części, tak aby ryba zmieściła się na połowie ciasta francuskiego (mój był okrągły). Rybę potraktowałam solą i pieprzem oraz wyciśniętym zębem czosnku i odstawiłam na kwadrans.

Scena 2
Połączyłam składniki w taki sposób, że na ciasto, położyłam zamarynowany filet ryby, gruszkę w plastrach oraz pokruszony Lazur.  Każdą paczkę posmarowałam oliwą, posypałam oregano i listkami bazylii. Piekłam 20 min w 180stC (ostatnie 7 min, w 200stC, dla zrumienienia).
EpilogWytrawny smak francuskiego wydania, załagodziła surówka z tartej marchewki i selera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz